Oferta

Pole Dance
Pole dance jest dyscypliną sportową, która nie posiada jeszcze ujednoliconego toku nauczania. W związku z tym w różnych szkołach tańca można się spotkać z różnymi programami nauczania, z różnym podziałem na poziomy zaawansowania i co za tym idzie, z różnym nazewnictwem figur czy spinów. Postanowiliśmy bazować na kilku największych i najbardziej znanych syllabusach takich jak Pole Dance Community oraz Pole Dance Dictionary oraz obserwować rynek , dokształcać się i wdrażać wszelkie nowości.

Poziomy zaawansowania
Poziom początkujący:
Poziom 0 – Na zajęcia może przyjść każdy, kto nie ma przeciwskazań zdrowotnych do uprawiania tego sportu (m.in. urazy kręgosłupa, świeże kontuzje, ciąża). Zajęcia zaczynamy odpowiednią rozgrzewką, następnie przechodzimy do ćwiczeń siłowych dostosowanych do danego poziomu oraz umiejętności uczestniczek kursu. Następnie przechodzimy do nauki podstawowych kroków przy rurze, obrotów, podstawowych spinów takich jak mi.in. fireman, corkscrew, basic crucifix, back hook spin, front hook spin, forwards body slide czy figur jak backslide, body wave czy ballet hook. Stopniowo łączymy poznane elementy.
Poziom 1 – Zajęcia zaczynamy odpowiednią rozgrzewką, następnie przechodzimy do ćwiczeń siłowych dostosowanych do danego poziomu oraz umiejętności uczestniczek kursu. Następnie przechodzimy do nauki podstawowych spinów takich jak m.in. sunwheel, maremaid spin, chair spin czy double hook i figur m.in. crucifix twist, crucifix forward, headstand czy pole sit. Stopniowo łączymy poznane elementy.

Poziom 2 – Zajęcia zaczynamy odpowiednią rozgrzewką, następnie przechodzimy do ćwiczeń siłowych dostosowanych do danego poziomu oraz umiejętności uczestniczek kursu. Następnie przechodzimy do nauki bardziej wymagających spinów takich jak; double knee back hook spin, holywood spin, bumerang, carousel, pistol spin, cradle spin czy side spin. Figury, którymi zajmujemy się na poziomie drugim to m.in. cruciifix inverted (nasza pierwsza figura odwrócona) oraz wprawki do choppera. Ponadto poznajemy również bardziej wymagające figury takie jak: ball, layout czy Peter Pan jak również łączymy wszystkie dotąd poznane spiny w różne ciekawe kombinacje i przejścia.
Na poziom średnio-zaawansowany przechodzimy gdy opanujemy wszystkie trzy poziomy początkujące i nie mamy problemu z wykonaniem wszystkich wariacji crucyfixów odwróconych.

Poziom średnio-zaawansowany:
Poziom 3 – Zajęcia zaczynamy odpowiednią rozgrzewką, następnie przechodzimy do ćwiczeń siłowych dostosowanych do danego poziomu oraz umiejętności uczestniczek kursu. Poziom średnio-zaawansowany jest dość obszernym poziomem i w pierwszej jego części będziemy zajmować się sporą ilością figur. Poznamy m.in: archer, shoulder mount preparation, western flag czy gemini oraz wiele innych. Pojawią się interesujące przejścia pomiędzy 2 lub 3 figurami odwróconymi. Tutaj zacznie się prawdziwa zabawa 🙂
Poziom 4 – Zajęcia zaczynamy odpowiednią rozgrzewką, następnie przechodzimy do ćwiczeń siłowych dostosowanych do danego poziomu oraz umiejętności uczestniczek kursu. Poziom 4 nabierze charakteru i zaczniemy pracować jeszcze ciężej, aby bez problemu wykonywać takie figury jak m.in.: air apprentice, angel pose, blade, cupid, extended butterfly, superman czy preparacje do flagi. Nasze ciała będą wyglądały zupełnie inaczej niż na początku. Będziemy również miały więcej i więcej siły na kolejne rurowe wyzwania, mixy figur i wymagające przejścia.

Poziom zaawansowany:
Poziom 5 – Zajęcia zaczynamy odpowiednią rozgrzewką, następnie przechodzimy do ćwiczeń siłowych dostosowanych do danego poziomu oraz umiejętności uczestniczek kursu. Poziom piąty wymaga od uczestniczek kursu systematycznej pracy nad odpowiednim rozciąganiem ciała, które niezbędne jest do prawidłowego i efektownego wykonania wielu zaawansowanych figur. Pracujemy również nad siłą, nie tylko na zajęciach, lecz także w domu. Większa siła daje większe możliwości i większy progres. Będziemy pracować nad odpowiednim wykonaniem takich figur jak m.in.: aeysha, allegra, air shoulder mount, iron x, iguana (wariacje), western flag x, air walk.
Poziom 6 – Zajęcia zaczynamy odpowiednią rozgrzewką, następnie przechodzimy do ćwiczeń siłowych dostosowanych do danego poziomu oraz umiejętności uczestniczek kursu. Tutaj podobnie jak na poziomie piątym, systematycznie pracujemy nad rozciąganiem i wzmacnianiem ciała. Ten poziom wymaga od nas wiele samozaparcia i pracy nad sobą, po to, aby ostatecznie być w stanie wykonać wymarzone figury takie jak m.in.: chinese flag, Janeiro, lady planche, grounded skyline, deadlift czy phoenix – przepięknie wykonywany przez Oonę Kivelę.

Przed uczestnictwem w zajęciach prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:
→ Każda grupa jest inna i nie wyznaczamy żadnych ram czasowych na dany poziom. Może zdarzyć się tak, że jednej grupie w zupełności wystarczą 2 miesiące na opanowanie wszystkich 3 poziomów podstawowych, a innej zajmie to troszkę więcej czasu. To dotyczy przede wszystkim poziomów średnio-zaawansowanych, które zawierają bardzo dużo figur oraz spinów i na tych poziomach zatrzymujemy się znacznie dłużej. Dbamy o to, aby osoba, która ukończy poszczególny poziom faktycznie dobrze technicznie wykonywała poszczególne figury i spiny.
→ Prosimy pamiętać, że na 1,5 do 2h przed zajęciami nie powinniśmy spożywać obfitych posiłków.
→ Uczulamy aby przed rozpoczęciem zajęć powiedzieć instruktorowi o wszelkich przebytych urazach kręgosłupa, ewentualnych chorobach, przebytych operacjach (np. operacje kolana czy siatkówki oka) i kontuzjach.
→ Informujemy, że kobiety w ciąży nie mogą uczestniczyć w zajęciach.
→ Przypominamy również, że przed wszystkimi zajęciami z użyciem rur statyczno-obrotowych należy kategorycznie ściągnąć biżuterię. Pierścionki czy kolczyki w kontakcie z gładką powierzchnią rury trwale niszczą nasz sprzęt. Panie w biżuterii nie będą wpuszczane na salę.
→ Pamiętamy również o tym aby nie smarować ciała i rąk balsamami czy kremami. Jeśli o tym zapomnimy -nie będziemy w stanie utrzymać się na rurze.
→ No i w końcu życzymy wszystkim świetnej zabawy podczas zajęć, szybkich postępów w nauce i nowej, pięknej pasji. Good luck!

ZAJĘCIA POLE DANCE:
Na tych zajęciach poznajemy nowe figury, spiny oraz przejścia, które docelowo łączone będą w krótkie choreografie. Wzmacniamy całe ciało, pracują mięśnie rąk, nóg oraz rzeźbimy brzuch. Obowiązują wyżej opisane poziomy zaawansowania.

ZAJĘCIA POLE POWER:
Na tych zajęciach również poznajemy nowe figury, spiny oraz przejścia, nie zajmujemy się jednak choreografią. Pracujemy nad wzmocnieniem wszystkich partii ciała oraz duży nacisk kładziemy na ćwiczenia siłowe. Na tych zajęciach nie zajmujemy się choreografią. Obowiązują wyżej opisane poziomy zaawansowania.

STRETCHING:
Te zajęcia skierowane są do wszystkich osób pragnących rozciągnąć poszczególne partie ciała. Prawidłowe i systematyczne rozciąganie jest niezbędne aby w późniejszych etapach wykonywać figury średnio-zaawansowane oraz zaawansowane podczas wszystkich form zajęć pole dance.

WIECZÓR PANIEŃSKI:
Wieczory panieńskie w naszym studio odbywają się w piątki oraz soboty. Termin ustala się telefonicznie – obowiązuje wpłata zaliczki w wysokości 50% całej kwoty. Nasze studio oferuje:
– wystrój sali
– poczęstunek lampką szampana
– świetną muzykę oraz konkursy
– program dostosowany do możliwości i umiejętności uczestniczek
– pokaz instruktorski specjalnie dla naszych klientek
– świetną zabawę i niezapomniane wspomnienia
*W zakładce CENNIK widnieją szczegóły płatności